Wednesday, January 6, 2010

intro....

keluarga akuh....ada abah,emak,aku n adik.....cume berempat...kecik je kn..?..tp siyes,aku suke,bahagia..cme kdang2 sunyi la adk bradik tak rmi...ak dr kluarga yg sederhana..abah cme pembantu perubatan kat klinik kesihatan gemencheh...mak plak jururawat kat hospital jelebu...yeah,sye dr keluarga kesihatan di negeri sembilan..hahahaa..den anak jati nogoghi...maun kau amek klas bahaso/loghat n9?wahh..buat duett neh..ahahaa...
abah,sumber inspirasi..cehh...die abah yg sgt sporting,garang,baran,baek,klaka,tak kedekutt..hahaha tuh yg pling penting...mse kecik2 dlu,slalo kne pukul ngan die,tp pkulan ituh la yg buat aku jd anak lelaki yg bguna arini..thnx abah...jarang dapat jmpe abah,die sebok "on call"..
mak,wanita yg pling aku sanjung kat dunia n akhirat,org yg byk sabar.sesape pon syg mak..klo org cakap "alaa..anak mak la kau neh.."dgn slamber land akuh cakap.."aah..xkn ler anak mak jiran sbelah umah lak...."
mak rjin,msakan die mmg terbaek dari ladang...hahaha..






















nie...aku,penulis blog nih..newbie..hahaa...mohamad aimi iqwan..lahir pd 17 mac 1987,d hospital besar seremban yg skng nme nye da tukar Hospital Tuanku Jaafar..sorang yg ske ciptaan tuhan yg bernama KUCING...ya adoii,jgn mlintas la kuceng,mmg aku ciumm sbb kuceng nih sgt comel,wangii...hahaa..sore kucing cute..hahahaa...ader bulu2..wahh..hebatt...p'cinta sony ericsson,p'cinta kereta kompak...iaitu sang kancil...huh,minat sgt keta,ssb since skolah abh bg keta sbb abah kata "takde motor2,klo jatuh sakit,ujan basah,ko melanggar ke,kau kne langgar ke..kau tetap teruk..."err,diamm aje aku tgk kwn2 pki motor mse skolah,then abah bli kn sang kancil lampu petak satu...sampai la ni aku pki...hahahaa...nama die PARCO..rare..!..duet aku labur kt mende tuh da nk RM10ribu,ubah suai sumer,darah muda...mak cme diam..da aku sorang anak laki die,pasrah je la die..hahahaa...sayyyaanngg kat mak...abah..lagi la sayannngg lebeyhh..wahahahaa....






















nie..adik aku..nama aimi nur amira...lahir pd 7 mac 1989,dhospital daerah jelebu..sorang yg manja,pembersih,penyayang,senyum je slaloo...nme kitorang n tarikh lahir pon nk dekat..hahaa...sayang ini budak,tempat ak luahkn masalah,kongsi crite,tuka pendapat...die ske gelak,sgt2 suke gelak,klo helak...ya aduhh bapak la besar lagi melambak gelak die...xpnah kedekot..duet ke,hape je la,bg je klo ak mintak wlupn merungut,sayang nye die kat aku...btuah weh ade adik camnih...tapi,adik mninggal pd 20 jun 2009 yg lalu..dmam pnas...oh bkn H1n1 oke..!..jam 6 ptg...akuh takde mse die hembuskan nafas yg terakhir..smpi bile2 ak kesal..tuh la sorang adik aku,knapa tuhan amek die..?knpa bukan aku..?smpi skng,selang 2ari @ 3ari aku blek nk g ziarah kbur adik bce yasiin...adik..abg sayang kau sangat2!mak n abah smpi skng sdeyh lagi...qada'n qadar tuhan,kmi skeluarga trime wlupn perit.moga arwah ditempatkn dikalangan org yg soleh dan dcucuri rahmat...AL-FATIHAH....






No comments:

Post a Comment