Monday, August 30, 2010

sesungguhnya saya berpuasa

smalam,adik angkat ak dtg umh nie,bukak pose same fmly ak n tdo cni...jd,mak plan nk blikan die ni baju raya sepasang.snce adik tade,die ni da cam anak mak ak gak.siang esok nye,yakni hari ni poie la pokan.masuk je kedai baju tuh
salegirl : eh!tuh m**a pekak kn??pe die buat cni?
(adik angkat ak ni de mslh pndengaran)

aku : die ngan ak..pe mslh kau cakap camtu kt die?!


salegirl : takde bang,die ni pekak..kat skolah mne de org nk kawan ngan die
(darah ak mendidih da nih)

aku : abes?ade die sshkn kau?
klo die pekak pn pnah die mntk tolong ko ulang pe cikgu ckp kat skolah??
dik!muke bia xlawa,tp ati cantik sket...
da kecikk je ak pandang muke kau ni


(dan2 tuh gak salegirl tuh blah)


untung gak minah tuh blah,klo x mmg mendapat die penampar aku...kengkwn ak knal sape adk angkat ak nih.die sgt rapat ngan arwah adik.jd,protection ak kat die mmg tahap dewa tinggi.die de mslh pendengaran sbb dmam panas dlu.tp,die sgt2 baik.lurus sgt2...bahasa agak kasar yg bole ak gne kat adk angkat ak nih sengal la...tp sbb tuh la kami sume sayang die.yg peliknye,salesgirl tuh budak lagi,melayu,plus ni bulan puasa!kenapa nk cakap camtu dlm nada yg agak tinggi?saje la nk sakitkn ati org...heh...slamat kau sbb mak ak de je td...."sesungguhnya saya berpuasa....sabar je laaa..."



2 comments:

  1. entah....mulut longkang...nk kaki kn,mak de an..kang kecoh..ppuan pn..dayus plakk

    ReplyDelete
  2. xpela...dah bahasa kn pn cokop lah...sesungguhnya saya berpuasa mse tuh..haha

    ReplyDelete