Monday, October 18, 2010

agenda

hambar....bermaksud sejenis makanan makan jepun yang besar sket dari sushi lebih kecil berbanding tapak tangan.kepada sebilangan para teman sedia tau akan akaun fesbuk baru ak.dan sebahagian dari sebahagian tersebut tau agenda apa kejadah aku buat akaun baru.akan ternampak beberapa item "rare"

ak perasan kawan2 cam diam je kat wall ak..apesal ea??demm!!ade juga yg marah,tp da aku terangkan ape motif ak berbuat demikian.diharap tingkah laku yg lain dijaga rapi pada wall ak lepas ini."jaga2 cik salmah".Pada mereka yg tak tau,diamm sudaa...xpenting pun.ak sgt mls nk mula blek gne fesbuk.susah gak ea?haihh...xpela,harap maaf pada yg ak tak tambah senarai kawan dalam mukabuku tuh.ade gak yg aku reject requestnye.sbb MALAS!!lagi satu ak tgk pada kadar komen sebelum2 pada akaun lame.pada yg xpenah komen,xpnah update bnde penting,jd mreka ak tak add la.ingin ak tegaskan,ini agenda ak.cume ekwan ngan dean saje yg tau.kau,kau dan kau xpayah nk cakap pape atau membuat sebarang spekulasi ape tindakan ak skang.sangat2 la aku harapkan.

sejak kawan2 terjauh menjauh berjauhan dijauhkan,siyes aku rse hambar.satu perasaan yg sgt sukar digambarkan dengan gambar sbb perasaan takde imej ye anak2,mmg kau xkn jmpe imej perasaan kau camne.hahaha..ok tak kelaka~adoih,kerap ak berfikir pasal mreka.xde manusia yg lebih penting dikalangan kawan2 ak selain mereka.abaikan lah ape aku tulis nih..theetttt!!

kemunculan agenda baru,membuat segala nafsu serakah buas ak untuk "gila" terbantut.bahasa puaka 'niyang rapik' nye adalah TERTUNGGAK.opss!bukan bil air ye,ini cuma sebongkah nafsu.ak moody,asal xde mood je ak diam.cam BATANG pisang yg teda sebarang respon.opss lagi terBESAR PADA BATANG..hahaha...eh!!BESAR lagi tulisan kat situu...ouh demm!hahaha~naluri aku kuat mengatakan ak ade ciri ciritt bakal kembali pada sikap ak yg dulu.unsur percakapan mula agak kasar,nada suara yg semacam org marah dan macam2 lagi la..dan untuk ituh,ak cuba elak dari wujud perasaan marah.ak kurangkan bersosial.

sesungguhnya : barang siapa yang membuat ak marah,maka kaki ku dibibirmu lah jawapannya...

maka,mengelakkan perkara ituh terjadi,jgn la buat ak marah.xpun jgn jmpe ak buat mse nih.smpai period ak nih oke.hahaha...sekian~

time kasih HAI-O!!

p/s ; kebelakangan nih.kerap betul ada "anony visitor" dari "wilayah persekutuan kuala lumpur" dan kuala lumpur..weh kau sapee??ak perasan gak kau nih kat lalu lintas sebelah nih.ape yg kau slalo usha....kalau manusia ituh adalah "kau",ini da macam kes cakap tak serupa bikin.kalau org len,siyess aku tak suke org usha care camnih..cisscakee~

No comments:

Post a Comment