Wednesday, October 13, 2010

Pegi M??

saya mintak maaf
aku mintak maaf
i mintak maaf

xsusah kan?pada pendapat aku la,bnde nih xsusah pun untuk diungkap.klo keikhlasan itu tampak dimata hati,maka kemaafan pun akan wujud dari pihak yang satu lagi.bnde mudah,past is past.akan tetapi,ada sorang hamba ALLAH nie(kaum hawa),dikhabarkan oleh seorang hamba ALLAH yang lain bahawa penulisannya seolah2 memerli aku.aikk??masih xselesaikah??actually,ak suka amik mudah setiap bnde.klo da tade,ak terima seadaanya.ak maafkan segala kesulitan,kesakitan,dan ak mohon maaf atas segala kesilapan..even bnde tuh xseperti yg difikirkan,ak tetap mintak maaf.bnde tak susah,mane lah tau kot tuhan ambil nyawa,ak takde hutang dosa same mane2 manusia.

bnde yg ak anggap kecik,dan aku maafkan walaupun sepatah perkataan "maaf" tak terkeluar dari mulut beliau.mungkin beliau ingat beliau sempurna,tak buat silap kot.xpela,ak memikirkan beliau nih tak lame lagi nak STPM.ulangan yee,STPM!!dulu,ak rse die da sedar knapa dan apa yg da jadi pas ape die da buat.kesan sampingannye.ak xsuka nk tunjuk,aku tak suka nk cakap lebih.tp ingat,ak sgt termakan hati la ngan penulisan tuh.ikutkan da seri 0-0.malangnya lain yg jadi.kalau begitu lah,selagi tiada perkataan maaf,lihatlah apa yang akan jadi.ini namanya KARMA ye dikk...~maaf pada yg terasa..

No comments:

Post a Comment