Monday, September 27, 2010

kekusutan Quu

terlalu byk perkara yg terjadi kebelakangan nih.isu2 peribadi,keluarga,sahabat2 tersayang,kawan2,dan manusia sekeliling...bertalu datang dalam tempoh masa yg singkat..dan aku sedaya upaya mengawal emosi sebaik yg mungkin...demi menjaga hati setiap sorang dari mereka yg aku sebutkan...lelah,tuh saje yg mampu aku ungkap wat masa nih.bingung teramat sgt dengan semua perkara.xtau mne satu patut aku capai,ak rungkai dan aku selesaikan...sampai satu tahap aku mengukir senyum bila memikirkan perkara yg sedang terjadi,dan mengalir air mata mengenang perkara yg dah terjadi dan bakal terjadi.nyata lebih banyak sedih dari yg gembira.

masalah,semua org ade masalah...ak pun ade masalah.xde manusia kat muka bumi ni yg takde masalah.cuma perlu atasi secara damai.tuhan sentiasa menguji hambanya.dan tuhan juga akan sentiasa berbuat demikian selagi hambanya mampu hadapi setiap ujian yg diberi.haihh...aku agak pandai bercakap,memberi pendapat pada yg lain.sampai kene ke batang hidung sendiri,ak plak xjumpe jalan penyelesaian.sbb ak lupa,ak dan mereka yg lain adalah same.xdpt selesaikan masalah sendiri.yg membezakan adalah mreka ada aku bila mreka kusut.tak perlu raut wajah,cukup dengan penulisan dah pun ak tau yg mreka ada masalah...

ak bukan sempurna,ak xmampu lari dari melakukan kesilapan.akan ada juga salah yg ak buat.pada yg kenal mereka akan faham,tapi sejauh mana??pada yg tak faham akan terus menghentam.ak lah yg bangsat dikalangan kalian...xpe,xde yg sempurna....setiap hari yg berlalu,makin berat utk aku teruskan.terdetik gak kot2 ade sukarelawan nk bagi pinjam bahu,telinga pun cukup.sbb bahu ak kecik,telinga ak sumbat..so nk pinjamm laa~tapi kalau xde pun xpe,duk diam dan faham situasi pun da kira ok.dari mereka yang menambah bnda yg xluak2...kan?

terima kasih membaca dann....
TERIMA KASIH LAAA HAI-O...

No comments:

Post a Comment